Animaladda 2014

21-10-2014

El passat cap de setmana Fundació Silvestre va participar a la desena edició de l’Animaladda, un saló organizat per la ong ADDA i orientat a promoure les adopcions d’animals sense llar.

Aquest any ha estat el quart que Fundació Silvestre hi ha participat i ha estat tot un èxit. Vam convidar al nostre stand als voluntaris de la Protectora de la Noguera, els quals van donar en adopció 8 gossos (la majoria dels que van portar). A més, la Dama, la nostra Dàlmata rescatada de València, segurament serà adoptada gràcies a l’Animaladda.

Ens agradaria donar les gràcies a totes les persones que es van passejar per la fira i que es van interessar per la nostra labor. Així mateix, volem agraïr als voluntaris de Fundació Silvestre que van venir-nos a ajudar en cap de setmana. Sense vosaltres no hauria estat possible.

Us deixem amb algunes imatges de l'Animaladda: