Qui som?

Benvinguts a la nostra web!

Som una fundació privada sense ànim de lucre i totalment independent, constituïda en el 2007 e inscrita en el Registre de la Generalitat de Catalunya amb el nº de registre 2374.

Silvestre va ser el primer gos que vaig tenir, i gràcies a ell, amb la seva manera de ser i el seu amor, que va fer despertar en mi un sentiment de reconeixement i amor cap als animals, que fins llavors desconeixia totalment.

Em va donar onze anys de la seva vida que van ser molt feliços per la meva família i per mi.

Recordo de forma especial un mati en la que la “Minnie”, una gateta a la que li vam començar a donar de menjar, va portar els seus gatets recent nascuts a la porta de casa, i en Silvestre es va encarregar de la tasca de vigilar-los, no desenganxant-se d’ells ni un segon.

En Silvestre em va ensenyar que dels animals podem aprendre moltes coses, i em va fer advertir l’ urgència de respectar-los com els éssers vius que són.  A través de la memòria d’en Silvestre neix aquest projecte, que pretén millorar la vida dels animals. Sempre estarà present en cada un dels animals als que atenem.

Cristina Dalmau

Missió

Volem contribuir a que la societat vegi als animals com a éssers vius sensibles i amb sentiments d’alegria i tristesa, i que siguin tractats amb respecte i compassió.

Estem especialitzats en la gestió de colònies de gats ferals en la ciutat de Barcelona i altres localitats, i salvaguardem la seva qualitat de vida mitjançant l’esterilització, l’alimentació i l’atenció veterinària.

Treballem  per a potenciar la convivència entre persones i animals que viuen en la ciutat.

Rescatem gats abandonats i promovem l’adopció per a fomentar la tinença responsable d’animals de companyia.

Donem suport a les persones que alimenten gats assilvestrats que formen colònies i que s’impliquen de tal manera que es converteix en l’activitat principal de les seves vides.

Visió

Donar a conèixer que l’abandonament i la desídia dels propietaris que no esterilitzen, són les causes de la formació de colònies de gats assilvestrats.

Influenciar e informar a la societat per a que la taxa d’abandonament disminueixi.

Proporcionar les eines suficients per a donar a terme una bona gestió d’una colònia, tant a persones, entitats i administracions en un àmbit territorial més ampli.

Educar i conscienciar a les persones per a poder transformar la creença negativa de “el gat viu bé en el carrer”, que està molt allunyada de la cruel realitat en quant a benestar i qualitat de vida dels gats en el carrer.

Valors

Actuem amb responsabilitat i compromís per a fer que el nostre treball i dedicació afavoreixi el benestar i la qualitat de vida dels animals en general, i dels gats assilvestrats en particular.

Treballem amb honestedat i transparència en totes les nostres actuacions.

Respectem i tenim una actitud tolerant, buscant sempre la solució a les qüestions que se’ns plantegen.

Gràcies per interessar-te per la Fundació.

Et convidem a conèixer el que fem