Voluntaris

Si vols fer voluntariat amb nosaltres, estarem encantats de que formis part de l'equip.

La teva aportació personal és molt important per a la Fundació, si tens disponibilitat i vols contribuir amb accions puntuals o de llarga durada, tenim diferents àrees en les que segur pots encaixar a la perfecció:

Gats

• Persones responsables per omplir menjadors de les colònies a la zona de Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts.
  • Ajudant en el nostre refugi en tasques de tot tipus, carícies, mims, alimentació, medicació, neteja, etc.
  • Fent de casa d'acollida temporal amb els gatets que no poden viure en el refugi i estan esperant una adopció.

Gossos

• Fundació Silvestre de manera puntual rescata gossos i els recull en cases d'acollida fins que els trobem una llar definitiva. El nombre de gossos que podem albergar depèn en cada moment de la disponibilitat de les cases d'acollida. Per això és imprescindible per a nosaltres que hi hagi persones disposades a obrir la seva llar temporalment a gossos que ho necessiten. Posa't en contacte amb nosaltres i t'informarem.
  • La Fundació col·labora amb refugis que necessiten ajuda per a passejar, atendre'ls, netejar-los i donar-los l'amor que necessiten. Et donarem la informació que t'interessi posant-te en contacte amb nosaltres.

Treball d'oficina

Tot tipus de treball administratiu, fotogràfics, informàtic, etc ...

Xarxes Socials

Si tens poc temps lliure per col·laborar pots ajudar-nos des de casa o amb el teu smarphone a mantenir al dia la nostra pàgina de Facebook i Blog. La comunicació és una part molt important de qualsevol projecte avui en dia, per donar a conèixer la feina del dia a dia i com a eina de captació de socis, que ens permetran assegurar el futur de la Fundació.

Esdeveniments

Organitzem esdeveniments per recaptar fons al llarg de l'any i en aquestes ocasions necessitem moltes mans. Si tens alguna habilitat que creus que encaixi com atenció al públic, donar a conèixer la Fundació, venda de marxandatge, etc i pots dedicar-nos part del teu temps, no dubtis en contactar amb nosaltres.

La teva col·laboració és útil i molt valuosa per a nosaltres.

Contacta amb nosaltres:

Tel: 93.853 82 89