Voluntaris

Fundació Silvestre compta amb un grup fantàstic de voluntaris que col·laboren amb els nostres projectes i programes. Per a nosaltres el voluntariat és una part imprescindible de la fundació ja que sempre hi ha feina a fer i els recursos no sempre són suficients.

Si t’agraden els animals i els hi pots dedicar part del teu temps lliure hi ha moltes maneres d’ajudar:

• ALIMENTAR ELS GATS DE LES COLÒNIES DEL CARRER. Informa’t sobre els diferents punts de la ciutat de Barcelona on ho pots fer.

• AJUDANT AL REFUGI: els gats del refugi necessiten atenció diària tots els dies de l’any. Necessitem gent que vulgui venir a donar-los de menjar, fer-los-hi companyia, medicar-los quan ho necessitin i ajudar en les tasques de neteja. Tan si vols venir un cop al mes, un cop per setmana o cada dia tota ajuda és valuosa.

• CONVERTINTE EN CASA D’ACOLLIDA: En algunes ocasions de manera temporal i per causes diverses, necessitem persones que vulguin tenir cura a casa seva d’un gat o gos determinat, fins que aquest trobi una llar definitiva. ¿Vols obrir casa teva a un pelut?

• TELEMARKETING: El telemarketing és el futur de la fundació. La captació de nous socis garantitzarà la supervivència de la fundació més enllà de les persones que han creat aquest projecte i permetrà seguir ajudant els animals. Té l’avantatge de que ho podràs fer des de casa!

• CELEBRACIONS I ACTES: La fundació els organitza per a recaptar fons al llarg de l’any i en aquestes ocasions necessitem moltes mans!

Per altra banda, si tens alguna habilitat que creus que ens pot ser útil i tens temps per dedicar als animals no dubtis en contactar amb nosaltres.

PER PETITA QUE ET PUGUI SEMBLAR LA TEVA AJUDA PER NOSALTRES ÉS IMPORTANT.