Fes-te Soci

Una bonica manera de col·laborar si no disposes de temps lliure per donar és mitjançant una petita aportació mensual, trimestral o anual de caràcter  voluntari.

La nostra filosofia és: “Actua localment, pensa globalment”.

En què estaràs contribuint? Fundació Silvestre treballa principalment amb gats de carrer. Esterilitzem els adults i retirem els cadells per la seva posterior adopció. Considerem que es la única manera ètica de gestionar la problemàtica de la superpoblació de gats ferals. Un cop creada la colònia de gats esterilitzats ens encarreguem del seu manteniment, alimentació, cures veterinàries i gestió. El nostre refugi serveix per albergar els gats que no poden continuar vivint al carrer i és una plataforma per a l’adopció. Som una organització sense ànim de lucre i totes les persones que treballen amb nosaltres ho fan de manera voluntaria i altruista per voluntat d’ajudar els animals.

Entra a formar part de la família Silvestre!

Tota aportació, per petita que sigui, és important i benvinguda!

Ajuda a salvar una vida,

Com fer-ho: Pots imprimir el document adjunt a continuació, omplir-lo i enviar-lo per correu postal o bé per correu electrònic.

També pots fer una donació puntual al núm. De compte: ES75 2100 0555 33 0202241244

Moltes gràcies de part de tots els gats del refugi