Adopta els que ningú vol

18-10-16

La Angie, una gata molt felina

6

La Angie és una gata de 5 anys amb molta personalitat i uns ulls verds que enamoren. És molt simpàtica i juganera però de vegades "es passa" de fort jugant i per això necessita una familia que entengui el seu caràcter  i l'accepti tal i com és. Esterilitzada i bon estat de salut. Negativa en FIV i FELV.

El Jerry, le Chat Noir

img_2548

Ja se sap que els gats negres son els menys populars de tots i se'ls assocía a tot tipus de supersticions. El Jerry va néixer al refugi de Fundació Silvestre a la primavera de 2015. Ell era el més tímid dels germanets i quan venien els adoptants s'amagava. Amb el temps s'ha convertit en un gat simpàtic i carinyós que pot ser un company fidel per a tota la vida! Bon estat de salut i esterilitzat. Prova negativa en FIV i FELV.

Señorito, positiu en inmunodeficiència felina (FIV)

img_3233

El Señorito és un gat jove molt dòcil, tranquil i afectuós. Va arribar a la Clínica Veterinària Fundació Silvestre víctima d'un atropellament, però per sort li vam operar la fractura de la pota i es va recuperar sense cap tipus de seqüela. Vine a conèixer el Señorito!

Els gats amb inmunodeficiència Felina poden viure una vida llarga i sense símptomes, convivint amb altres gats amb molt poques possibilitats de contagi. Es tracta d'una malatía exclusivament de gats, que de cap manera no pot afectar a les persones ni altres animals. No es transmet a altres gats a través de les menjadores, bevedores ni sorrals. Només es pot transmetre a partir de mossegades que traspassin la pell, a través de la saliva. Per tant, si es tracta d'un gat que no és especialment agressiu i la presentació es fa adequadament les probabilitats de contagi són molt baixes. + info

Cieguita, cas especial

cieguita

La Cieguita, tal i com el seu nom indica, no s'hi veu. Tolera molt bé altres gats i en els últims mesos ha fet un canvi radical i no només es deixa tocar pels voluntaris sino que es posa panxa amunt per que li rasquin. Necessitaria un temps d'adaptació al nou entorn més llarg que altres gats però algú que tingui paciència i bona voluntat li pot canviar la vida.

¿Vens a conèixer els que ningú vol?

Adopta un Adulto! »

Fuente: